Cookie beleid ADO'20

De website van ADO'20 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Kantinecommissie nieuwe stijl

19 augustus 2022 12:00


Nieuwe kantinecommissie bij aanvang seizoen '22-'23
Na velen jaren van intensieve inzet voor de club heeft de familie Den Dunnen afgelopen seizoen besloten te stoppen met het beheer van de kantine. Voor deze zeer belangrijke taak is het bestuur op zoek gegaan naar vervangers. Met de steun en het vertrouwen van het bestuur is er een kantinecommissie samengesteld die een nieuwe invulling gaat geven aan "de ziel van de club". De coördinatie komt in handen te liggen van Luc Stet en Roy van Wijk. Voor inkoop en voorraadbeheer wordt Piet van de Meij verantwoordelijk. In dit nieuwsbericht vertellen we graag meer over de nieuwe invulling.

Vrijwilligerstaken (ouders van) leden
Wie vaak in de kantine komt heeft vast gezien dat er altijd wel iemand van de familie Den Dunnen aanwezig was en dat het team van de vaste vrijwillige bartoppers niet heel groot is. Zonder vrijwilligers geen vereniging. En zonder bezetting achter de bar en in de keuken, een ongewenste situatie waarin de kantine niet open zou kunnen. Daarom zal er vanaf dit seizoen een schema worden opgesteld waarin er telkens een team verantwoordelijk is voor het invullen van een shift. Er was al een vorm van wat hulp door enkele leden binnen een team voor bezetting van het wedstrijdsecretariaat en wat hulp in de kantine, maar deze was zeer beperkt. Vanaf komend seizoen worden alle teams ingedeeld in een schema waarbij ze hun verenigingstaken zullen vervullen. Voor elk seniorenteam zal dit betekenen dat er circa 5 shifts per jaar ingedeeld worden, waarbij er zo'n 3 leden per shift benodigd zijn. Voor de snelle rekenaars onder ons kom je dan op zo'n 15 leden, oftewel elke speler ongeveer 1 shift per seizoen dus. Een shift bestaat uit een dagdeel op de zaterdagochtend, zaterdagmiddag of de zondag.

Schema
Nu een dezer dagen de wedstrijdindeling van de KNVB bekend zal worden, kan ook het schema gemaakt worden. Deze gaat dan in vanaf het weekend van 3/4 september. We proberen met het indelen van de shifts zoveel mogelijk rekening te houden met de speeldag en het tijdstip van de wedstrijd van de teams, maar kunnen niets garanderen. De begeleiders of aanvoerders (in geval van de senioren) zijn verantwoordelijk dat de shift wordt ingevuld door de (ouders van) spelers. Het schema is van te voren bekend, zodat binnen het aangewezen team er voor bezetting gezorgd kan worden. In geval het écht niet mogelijk is om de shift te vullen, is het de verantwoordelijkheid van het team zelf om vervanging te regelen of eventueel te ruilen met een ander team. 

Is de bezetting dan rond?
Nou, nee. Er zullen ook drukkere weekenden zijn en speciale dagen die bezetting van de kantine vragen. Denk aan extra bekerwedstrijden en derby's van het eerste, quizavonden en andere evenementen. Het schema voorziet hier niet in. Daarom vragen wij iedereen die hier een steentje aan kan en wil bijdragen dit aan te geven bij de kantinecommissie. Zo kunnen we een groot team samenstellen en er samen voor zorgen dat er altijd een drankje en een hapje kan worden aangeboden aan de bezoekers van De Vlotter. Vele handen maken immers licht werk.

Cashless, alleen nog pinnen
Met de nieuwe opzet is het veiliger, sneller en handiger voor de vrijwilligers om niet met (veel) geld te moeten omgaan. Daarom is het vanaf heden alleen nog mogelijk om te pinnen bij ADO'20. Wij rekenen op ieders begrip. Eventueel is het mogelijk om consumptiemunten te kopen met contant geld. Neem daarvoor contact op met de penningsmeester:  [email protected].
Let op! Consumptiemunten worden niet in de kantine verkocht. Dus echt alleen pinnen. 

Kantine nodig? Vraag op tijd aan!
Het komt regelmatig voor dat de kantine ook wordt geopend voor andere zaken dan de reguliere wedstrijden en buiten de weekeinden om. Denk aan losse oefenwedstrijden, het F-kamp, Ajax clinics, etc. Wil je gebruik maken van de kantine? Vraag dit dan minimaal 4 weken van tevoren aan via [email protected].

Indien er vragen en/of opmerkingen zijn, horen wij deze graag via [email protected] of spreek ons aan wanneer we op de club zijn. Wij zijn altijd bereid om jullie vragen en/of opmerkingen in ontvangst te nemen en verder te brengen!

Mede namens het bestuur,

Piet van der Meij
Luc Stet
Roy van Wijk
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!