Dinsdag 3 mei
48 kinderen uit ADO'20 JO7, JO8 en JO9 kwamen dinsdagochtend op De Vlotter voor 2 dagen plezier en activiteiten. Op de eerste dag was er een vol programma, met onder meer een voetbaltoernooi, het spellencircuit, een ballonnenclown, penaltybokaal en een training van de selectie van ADO 1. Moe, maar voldaan gingen de kinderen daarna slapen in de kleedkamers, maar niet voordat er een groot kussengevecht werd gehouden!
Woensdag 4 mei
In alle vroegte werden de kinderen wakker, klaar voor een nieuwe dag! In het ochtendzonnetje werd er gestart met een vossenjacht, op zoek naar diverse Disneyfiguren en het te raden woord. Na het ontbijt stond de bus klaar om met z'n allen te vertrekken. In tegenstelling tot wat in het programmaboekje stond, vertrokken we niet naar het spruitjesmuseum (wat door veel kinderen werd geloofd en ook door enkele ouders), maar naar speelpark De Goudvis! Na een zonnige speeldag keerden we weer terug naar De Vlotter, waar voor de laatste keer met z'n allen in de kantine werd gegeten. Tijdens de afsluiting werd de winnaar van het kamp bekend en kregen alle kinderen een goodybag mee naar huis.
Sponsors bedankt!
Dit alles was niet mogelijk geweest zonder de steun van onze fantastische sponsors: Hummel Wooncomfort, Adzaagt.nl, Van der Vleuten & Van Hooff, Intersport Veldhuis, Het Dorrup, Lubbers Wonen & Slapen, CLUB'73, Kapper Cor, Simons Kaas & Nnoten, Bakker Meijer, bij de Boer, Jumping Kennemerland, Café Cheers, Albert Heijn Rijksstraatweg, Jumbo en Kitty Beentjes.
Zonder vrijwilligers geen F-kamp
Er zou geen F-kamp zijn, zonder de hulp van een groot aantal vrijwilligers. Zowel de begeleiders van de teams als de mensen in de kantine en die achter de schermen hebben er samen voor gezorgd dat deze traditie is voortgezet en de kinderen een onvergetelijk kamp hebben gehad. Onwijs bedankt voor jullie inzet!
Foto's en gevonden voorwerpen
In alle hectiek zijn er wat spullen achter gebleven in de kleedkamers. Alle gevonden voorwerpen zijn in het wedstrijdsecretariaat gelegd. Zaterdag is deze geopend en kunnen de spullen worden opgehaald. Alle ouders/verzorgers ontvangen nog een mail met alle foto's die zijn gemaakt.
Organisatie 2023
De huidige organisatie draagt na de organisatie van diverse edities van het F-kamp nu graag het stokje over. Er zijn al enkele aanmeldingen binnen gekomen van vrijwilligers die komend jaar de organisatie willen overnemen. Velen handen maken licht werk. Dus wil jij je steentje bijdragen om deze mooie traditie in stand te houden? Laat het dan via een mailtje naar [email protected] weten!
Een reportage van IJmond Nieuws